Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Porady

Voicebot – Twój sprzymierzeniec w obsłudze klienta po godzinach

Klienci coraz częściej oczekują, że firmy będą dostępne dla nich przez całą dobę i w razie potrzeby odpowiedzą nie tylko na ich problemy, ale także potrzeby, które ciągle się zmieniają. Zazwyczaj potrzebują pomocy lub chcą coś załatwić, kiedy mają na to czas – nawet w nocy, w weekend czy w święto, gdy pracownicy mają wolne. W takich sytuacjach niezastąpiony jest voicebot Apifonica, który pozwala firmom utrzymać wysoki poziom obsługi klienta przez całą dobę, 365 dni w roku.

Sekret zadowolenia klienta? Dostępność 24/7

Jedną z największych zalet, którymi może pochwalić się bot głosowy, jest jego ciągła, nieprzerwana dostępność, a co za tym idzie – gotowość do udzielenia pomocy. W przeciwieństwie do tradycyjnego call center, które ma określone godziny pracy, voicebot może obsługiwać klientów o każdej porze dnia i nocy, przez cały rok, bez względu na to, czy jest Boże Narodzenie, czy Wielkanoc. Dzięki temu konsumenci mogą uzyskać wsparcie i potrzebne informacje dokładnie wtedy, kiedy tego potrzebują, bez czekania na otwarcie biura obsługi.

Dostępność 24/7 pomaga budować dobre relacje z klientami i zwiększa ich lojalność. Możliwość szybkiego i łatwego uzyskania wsparcia wpływa również pozytywnie na poprawę satysfakcji konsumentów i ogólny wizerunek firmy. A to, jak możesz się domyślać, wiąże się ze zwiększeniem dochodów.

Voicebot – wszechstronne wsparcie po godzinach

Do czego może się przydać voicebot? Oto lista zadań, które może wykonywać za konsultantów, podwyższając tym samym standard obsługi klienta:

  • przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji – klienci mogą zgłaszać problemy lub składać reklamacje, a voicebot zapisze wszystkie potrzebne informacje,
  • udzielanie informacji o produktach i usługach – voicebot może odpowiadać na często zadawane pytania dotyczące oferty firmy oraz przedstawiać aktualne promocje,
  • sprawdzanie statusu zamówienia – dzięki asystentowi głosowemu klienci mogą uzyskać informacje o tym, co się dzieje z ich zamówieniem,
  • umawianie wizyt i robienie rezerwacji – voicebot umożliwi klientom umówienie wizyty u lekarza czy rezerwację stolika w restauracji i pobytu w hotelu,
  • awaryjna obsługa klienta – dzięki dostępności po godzinach asystent głosowy pomoże klientom w nagłych przypadkach, takich jak zgłoszenie kradzieży karty kredytowej.

Dlaczego warto wdrożyć voicebota do obsługi klienta po godzinach?

Jak z pewnością się już domyślasz, wdrożenie voicebota do obsługi po godzinach to inwestycja, na której skorzysta zarówno Twoja firma, jak i klienci. Przede wszystkim jest to najlepszy sposób, aby zwiększyć poziom ich satysfakcji – w końcu szybkość reakcji należy do jednych z najważniejszych czynników wpływających na zadowolenie klienta. Przy skuteczności na poziomie 80%, którą może pochwalić się voicebot Apifonica, masz pewność, że konsumenci będą w stanie załatwić większość spraw.

Co więcej, dzięki voicebotowi poprawisz wizerunek swojej firmy, która będzie postrzegana jako nowoczesna i dbająca o potrzeby klienta. To także sposób na redukcję kosztów – automatyzacja obsługi pozwala obniżyć wydatki związane z zatrudnieniem dodatkowego personelu do pracy po godzinach. Na wdrożeniu voicebota skorzystają również Twoi pracownicy, którzy zostaną odciążeni i skupią się na innych zadaniach.

Artykuł sponsorowany

Autor

Moje teksty

Cześć! Jestem Kornel Kasprzyk i uwielbiam technologię oraz języki programowania. Jako specjalista w branży IT, ciągle poszerzam swoją wiedzę i umiejętności, aby być na bieżąco z najnowszymi trendami. Moją pasją jest tworzenie innowacyjnych rozwiązań, które ułatwiają życie i usprawniają pracę. Masz pytanie? Skontaktuj się ze mną - kontakt@technologiawspodnicy.pl